Vilka är vi ?

STYRELSEN

Styrelsen i vår förening består av föräldrar och andra engagerade som värnar om bygden och skolan & förskolornas framtid.
Vi har möten regelbundet och träffas 8-12 gånger under året.

Styrelsen består läsåret 24/25 av

Inger Pihl - Skolchef
Anders Mattson - Kassör
Lisa Thim
Johan Faijermo
Malin Persson
Linus Larsson
Katharina Weber
Linda Eriksson

REKTORER

Jessika Müller
Rektor på Trolle Ljungby skola och fritidshem

Kontaktuppgifter:
jessika.muller@trolleskola.nu 0768 530502

Jag brinner för skolans arbete och min ambition är att fortsätta utveckla verksamheten på skolan med eleven i fokus tillsammans med alla duktiga medarbetare, elever och vårdnadshavare. Augusti 2019 började jag min rektorsutbildning.

Trolle Ljungby skola ska vara en verksamhet där alla kan växa, utvecklas och lära, där alla trivs och känner sig trygga. Jag anser att den bästa skolan skapas genom samarbete mellan skola, elever och vårdnadshavare. Vi ska fortsätta  att vara
"Den lilla skolan med det stora hjärtat".

Åsa Boström

Rektor för Trollebygdens förskolor

Kontaktuppgifter:

asa.bostrom@trolleskola.nu  044-55146

Jag heter Åsa Boström och jobbar som rektor på Nymö och Trolle Ljungby förskola.

Jag har jobbat i förskolans värld från 1997.

Jag vill tillsammans med vår fantastiska personal och våra vårdnadshavare fortsätta utveckla våra förskolor i föreningen. Detta för att kunna ge våra barn de bästa förutsättningarna för sin fortsatta skolgång samt att de får utvecklas till de bästa samhällsmedborgarna.

Jag vill att våra pedagoger ska få fortsätta utbilda sig och utveckla sin pedagogik för att få de bästa förutsättningarna att kunna genomföra sitt uppdrag i förskolan.

Jag vill att alla ska känna sig trygga, trivas, behövda och att det är vi som bygger/utvecklar föreningen tillsammans med våra barn/vårdnadshavare.

Att alla ska bli sedda och lyssnade på och arbeta för ett gott samarbete mellan förskola och hemmet.

unsplash